Shopping Bag
No products in the cart.
1. Kompania – Dyqani Online
Këto kushte rregullojnë shitjen e produkteve dhe shërbimeve nga “Living with the Land” shpk (në tekstin e mëtejmë të quajtur «Kompania», «Ne», «Nesh»), me seli në Dukas, Mallakastër, Shqipëri dhe numër telefoni +355 692060884, email: info@lumari.al. Numri i Regjistrimit Fiskal: M31605032F/ Zyra Fiskale: Fier, Shqipëri.
Kompania ju ofron informacion të përgjithshëm për identitetin e saj korporativ, produktet dhe aktivitetet përmes faqes së saj në internet www.lumari.al (në tekstin e mëtejmë të quajtur «Dyqani Online»). Njëkohësisht, ky website është mjeti kryesor i komunikimit të Kompanisë me publikun për produktet e saj. Kompania operon në fushën e tregtisë elektronike dhe specifikisht shet për konsumatorë produktet e ullirit dhe vajrave të ullirit, bimë mjekësore dhe artikuj të tjerë të lidhur (në tekstin e mëtejmë «Produktet»), të furnizuara nga palë të treta/furnizues. Dyqani Online i përket Kompanisë, e cila është administruesi i tij. Kompania deklaron se Dyqani Online operon ligjërisht, në përputhje me legjislacionin në fuqi.
2. Përdoruesit e Dyqanit Online
2.1. Ju lutemi lexoni me kujdes këto Terme të Përdorimit dhe Kushtet e Përgjithshme të Shitjes (përfshirë Politikën e Privatësisë) përpara se të navigoni në Dyqanin Online dhe para se të bëni ndonjë Porosi dhe Blerje të Produkteve. Me anë të regjistrimit/përdorimit/vizitës dhe hyrjes në Dyqanin Online, ju njohni dhe pranoni pa rezervë që t’i keni lexuar, kuptuar dhe pranuar këto Terme të Përdorimit dhe Kushte të Shitjes. Nëse nuk pranoni këto kushte, ju lutemi të mos përdorni Dyqanin Online dhe të mos kryeni transaksione me të. Përdorimi dhe navigimi në Dyqanin Online nënkupton pranimin tuaj të plotë dhe të pakushtëzuar të këtyre kushteve.
2.2. Pavarësisht nëse jeni të regjistruar apo jo në Dyqanin Online, ju konsideroheni si përdorues i tij. Ju konsideroheni si Përdorues i Regjistruar kur regjistroheni në Dyqanin Online për të përdorur Shërbimet e Kompanisë.
2.3. Duke pranuar këto Terme të Përdorimit dhe Kushtet e Shitjes, ju deklaroni se jeni mbi 18 vjeç dhe keni kapacitet ligjor për të lidhur marrëdhënie kontraktuale sipas ligjit në fuqi. Nëse nuk plotësoni këto kërkesa, ju jeni të ndaluar të përdorni shërbimet tona; përndryshe, ju duhet t’i përdorni ato vetëm nën mbikëqyrjen e një prindi ose kujdestari. Në këtë rast, Kompania rezervon të drejtën të kërkojë nga kujdestari përgjegjësinë për ekzekutimin e porosive përkatëse.
3. Rezervat
3.1. Produktet e shitura përmes Dyqanit Online janë vetëm për blerje dhe përdorim personal. Është e ndaluar që të rishitni produktet e blera nga Kompania. Shkelja e këtij detyrimi krijon përgjegjësi për dëme ndaj jush.
3.2. Kompania bën çdo përpjekje për të siguruar cilësinë, plotësinë dhe vlefshmërinë e informacionit në Dyqanin Online, me përjashtim të gabimeve teknike ose shtypi që nuk mund të parashikohen ose ndodhin aksidentalisht, ose ndërprerjeve të shkaktuara nga faktorë jashtë kontrollit të Kompanisë. Kompania nuk mbart asnjë përgjegjësi për shkaqe të forcës madhore, probleme teknike, mungesë mbulimi interneti, mbingarkesë në internet, ndërprerje të internetit, mosdërgim ose marrje mesazhesh për shkak të mungesës së hapësirës së disponueshme.
3.3. Kompania, me mirëbesim, nuk është përgjegjëse dhe nuk lidhet nga gabime në karakteristikat dhe fotot e Produkteve dhe rezervon të drejtën të korrigjojë çdo gabim ose të ndryshojë/azhurnojë faqen në çdo kohë pa paralajmërim. Duke pasur parasysh natyrën e paraqitjes së Produkteve në internet dhe llojet e ndryshme të ekranit, ngjyrat, materialet e paketimit dhe madhësitë e shfaqura në website mund të ndryshojnë pak nga ato reale.
4. Porosia Juaj
Për të bërë porosinë tuaj përmes Dyqanit Online, duhet të:
(a) Plotësoni një formular porosie me të dhënat e nevojshme për lidhjen e kontratës së shitjes dhe
(b) Pranoni (në mënyrë aktive) kushtet e kontratës së shitjes pa rezervë (këto terma të përdorimit dhe politika e privatësisë) duke zgjedhur opsionin elektronik “Unë i pranoj Termet e Përdorimit dhe Politikën e Privatësisë” që do t’ju paraqitet në website. Të gjitha të dhënat e dërguara nga ju janë përgjegjësia juaj, dhe Kompania i përdor ato me siguri dhe kujdes, vetëm me pëlqimin tuaj të shprehur nëpërmjet pranimit të këtyre kushteve.
5.1. Si të dërgoni kërkesën e porosisë
5.1.1. Mund të navigoni në Dyqanin Online, të zgjidhni lirisht Produktet e preferuara dhe t’i shtoni në shportën tuaj të blerjeve. Pastaj, pas përfundimit të blerjeve tuaja përmes hapave të treguar, do të dërgoni kërkesën e porosisë duke plotësuar të gjitha të dhënat personale të kërkuara në formularin e regjistrimit (nëse regjistroheni për herë të parë) ose do të vendosni fjalëkalimin tuaj për çdo blerje të ardhshme. Nëse dëshironi të modifikoni të dhënat tuaja, do të keni mundësinë ta bëni këtë elektronikisht në seksionin “Llogaria Ime” gjatë përfundimit të blerjeve.
Për çdo gabim gjatë përpunimit elektronik përpara dërgimit të porosisë, mund t’i identifikoni dhe korrigjoni duke kontaktuar Departamentin e Shërbimit të Klientit në info@lumari.al ose +355692060884 (oraret e kontaktimit: E hënë–E premte, 10:00–16:00, ora shqiptare – përveç festave zyrtare në Shqipëri).
Pas dërgimit të kërkesës së porosisë, do të shfaqet një mesazh automatik që përmban detajet e porosisë, i cili pastaj dërgohet në adresën tuaj email. Të gjitha kërkesat tuaja pranohen nga ne pas kontrollit të disponueshmërisë së Produkteve (i cili bëhet pas fillimit të përpunimit). Në këtë fazë, porosia juaj nuk është akoma përpunuar nga Kompania dhe nuk përbën pranim të ofertës tuaj për blerje. Pranimi i ofertës do të bëhet vetëm pasi Kompania të ketë pranuar kërkesën tuaj, e cila do të konfirmohet me një mesazh të veçantë konfirmimi.
5.2. Përpunimi i kërkesës së porosisë
5.2.1. Kur dërgoni kërkesën e porosisë, do të merrni një mesazh brenda 24 orëve në email-in tuaj me konfirmimin e porosisë (Numri i Porosisë, Produktet, Sasia, Çmimi, Detajet e Faturës dhe Transportit, Kostot e Transportit, etj.). Dërgesa e Produkteve do të bëhet sipas orarit të kompanisë së transportit, siç përcaktohet në pikën 9.
5.2.2. Deri në dorëzimin e porosisë, Kompania mund t’ju kontaktojë përmes email-it ose SMS në numrin e telefonit që keni dhënë, për çdo çështje që lidhet me pranimin, përpunimin, ekzekutimin ose transportin e porosisë suaj. Palët bien dakort që një komunikim i tillë plotëson kërkesat ligjore për informimin me shkrim.
5.2.3. Fatura/faturimi do të përfshihet në porosinë tuaj pas marrjes së Produkteve. Porositë tuaja mund të vonohen për arsyet e mëposhtme:
Periudha të pikut të kërkesës (festat, evente shitjesh).
Vonesa nga furnizuesit.
Probleme me transportin (mot i keq, greva).
Verifikim pagese.
Procedurat doganore për porositë ndërkombëtare.
Forca madhore (fatkeqësi natyrore, greva).
Në raste të tilla, Kompania do t’ju kontaktojë për të konfirmuar nëse dëshironi të vazhdoni me porosinë.
Për çdo informacion mbi progresin e porosisë, kontaktoni në +355 69 20 60 884 (E hënë–E premte, 10:00–16:00, ora shqiptare).
6. Çmimet
6.1. Çmimet e listuara pranë çdo Produkti përfshijnë TVSH-në, sipas normave në fuqi. Para dërgimit të porosisë, ju deklaroni se keni marrë dhe pranuar informacionin e mëposhtëm:
Çmimet në Dyqanin Online përfshijnë TVSH.
Kompania rezervon të drejtën të ndryshojë çmimet pa paralajmërim. Ndryshimet e çmimeve pas porosisë suaj nuk zbatohen për Produktet e porositur.
6.2. Kompania nuk është përgjegjëse për gabime në çmimet e listuara dhe nuk garanton që nuk do të ketë gabime gjatë vendosjes ose azhurnimit të çmimeve.
6.3. Kompania ndjek një politikë të lirë çmimesh dhe rezervon të drejtën të modifikojë çmimet ose të tërheqë ofertat në çdo kohë.
7. Pagesa
Për dërgesat e Produkteve, Kompania pranon pagesa në para në kohën e dorëzimit.
8. Dërgesa e Produkteve
9.1. Kompania kryen dërgesa brenda dhe jashtë territorit shqiptar. Detajet mbi dërgesën dhe kohën e pritur jepen gjatë vendosjes së porosisë. Ju lutemi sigurohuni që adresa e dhënë të jetë e saktë.
9.2. Dërgesa kryhet nga një kompani transporti partner, të cilës i sigurohen të dhënat tuaja personale (emri dhe adresa) për qëllime dorëzimi. Duke plotësuar formularin e porosisë, ju pranoni Politikën e Privatësisë duke zgjedhur “Unë i pranoj Termet e Përdorimit dhe Politikën e Privatësisë”, duke dhënë pëlqimin tuaj për transferimin e të dhënave personale.
9.3. Kompania dhe partnerët e saj përdorin çdo përpjekje për të dorëzuar Produktet në kohën e parashikuar. Pas dërgimit të porosisë, do të njoftoheni përmes email-it/SMS për statusin e dërgesës. Megjithatë, kohët e dorëzimit janë vetëm informative. Kompania nuk është përgjegjëse për vonesat për shkak të forcës madhore ose ngjarjeve jashtë kontrollit të saj (p.sh., vonesa doganore, greva). Në rast vonesash, Kompania do të bëjë çdo përpjekje për t’ju informuar dhe të koordinojë një dërgesë alternative.
9.4. Ju lutemi të vendosni një adresë marrëse ku do të jeni në orët e punës, ose një person të autorizuar për pranim. Nëse nuk jeni në vend, do të njoftoheni për vendin ku mund të merrni porosinë. Nëse porosia bëhet në emër të një kompanie, duhet të pranohet nga përfaqësuesi i saj ligjor ose një punonjës i autorizuar.
10. Pronësia e Produkteve
Kompania ruan pronësinë e Produkteve deri në pagesën e plotë të shumës së kërkuar. Në rast kthimi të shumës, pronësia kthehet në Kompaninë.
11. Rreziku i humbjes
Rreziku lidhet me Produktet transferohet tek ju pasi t’i merrni ato.
12. Politika e Tërheqjes dhe Kthimit
Për Politika e Tërheqjes (para marrjes së Produkteve), ju lutemi na kontaktoni në info@lumari.al. Kompania jonë nuk pranon kthime.
13. Të Drejtat e Pronësisë Intelektuale
13.1. Përmbajtja e Dyqanit Online mbrohet nga të drejtat e pronësisë intelektuale dhe industriale të Kompanisë dhe furnizuesve të saj. Çdo përdorim i paautorizuar i markave, fotove, videove ose përmbajtjes së tjera është i ndaluar.
13.2. Nëse besoni se një e drejtë e pronësisë intelektuale është shkelur në këtë website, ju lutemi na kontaktoni në +355 69 20 60 884 ose info@lumari.al, duke përfshirë:
(a) Identifikimin e pronësisë së shkelur.
(b) Vendndodhjen e materialit në website.
(c) Emrin dhe të dhënat tuaja të kontaktit.
(d) Deklaratën se veproni me mirëbesim.
(e) Autorizimin për të vepruar në emër të pronarit të të drejtës.
(f) Nënshkrimin tuaj (me shkrim ose elektronikisht).
13.3. Është e ndaluar kopjimi, imitimi, shitja, modifikimi ose shfrytëzimi komercial i përmbajtjes pa lejen e Kompanisë.
13.4. Për të kërkuar leje për përdorimin e materialeve të website-it, dërgoni një kërkesë në info@lumari.al.
13.5. Mosrespektimi i këtyre kushteve jep të drejtë Kompanisë të kufizojë qasjen në Dyqanin Online dhe të ndërmarrë çdo veprim ligjor.
13.6. Kompania ju jep qasje të kufizuar dhe joekskluzive në Dyqanin Online, por ju ndalon shkarkimin e të dhënave, shfrytëzimin e përmbajtjes, ose përdorimin e të dhënave të përdoruesve të tjerë.
14. Të Drejtat dhe Detyrat Tuaja – Kufizimet e Përgjegjësisë së Kompanisë
14.1. Ju kuptoni dhe pranoni që të gjitha faqet dhe informacioni i ofruar reflektojnë gjendjen aktuale të Kompanisë.
14.2. Përdorimi i Dyqanit Online duhet të bëhet vetëm për qëllime ligjore dhe në mënyrë që të mos pengojë përdorimin e tij nga të tjerët. Ju jeni të detyruar të veproni në përputhje me ligjin dhe parimet e mirëbesimit. Çdo veprim që shkel sigurinë e website-it (p.sh., hyrje e paautorizuar në të dhëna) krijon përgjegjësi për dëme.
14.3. Kompania nuk garanton që faqet do të jenë të disponueshme vazhdimisht, pa gabime ose të përditësuara. Ajo nuk është përgjegjëse për humbje ose dëme të shkaktuara nga përdorimi i gabuar i website-it.
14.4. Informacioni në Dyqanin Online nuk duhet të konsiderohet si këshillë profesionale. Kompania:
(a) Nuk garanton saktësinë e informacionit.
(b) Ju inkurajon të verifikoni të dhënat para përdorimit.
(c) Nuk është përgjegjëse nëse disa Produkte bëhen të padisponueshme për shkak të ndërprerjeve të furnizimit.
14.5. Kompania nuk garanton sigurinë teknike ose mungesën e virusave në website. Rekomandohet të përdorni masa mbrojtëse për sistemet tuaja.
14.6. Lidhjet me website-e të tjerë nuk nënkuptojnë miratimin e përmbajtjes së tyre nga Kompania. Ato ofrohen për lehtësinë tuaj, dhe ju accesoni në riskun tuaj.
15. Politika e Privatësisë
15.1. Për të kryer transaksione nëpërmjet Dyqanit Online ose telefonit, do t’ju kërkohet të jepni të dhëna personale. Për të dhënat tuaja, ju duhet të pranoni Politikën e Privatësisë duke zgjedhur “Unë i pranoj Termet e Përdorimit dhe Politikën e Privatësisë”.
16. Buletini Informativ
16. Ata që dëshirojnë të marrin buletine informative nga Dyqani Online duhet ose të regjistrohen në seksionin “Regjistrimi” ose të zgjedhin këtë opsion gjatë dërgimit të porosisë. Pajtimi është falas dhe pa detyrime shtesë. Kompania rezervon të drejtën të refuzojë kërkesa ose të anulojë pajtime. Mund të çpajtoheni në çdo kohë përmes seksionit “Abonohu” ose “Llogaria Ime”.
17. Ankesat
Nëse keni ankesa për produktet ose shërbimet e ofruara, ju lutemi dërgoni një email në info@lumari.al.
18. Ligji i Zbatueshëm – Mosmarrëveshjet
Këto kushte dhe çdo ndryshim i tyre, si dhe të drejtat dhe detyrat e Kompanisë dhe tuajat, rregullohen dhe plotësohen nga ligji shqiptar dhe rregulloret e BE-së, si dhe nga vendimet dhe rrethoret e autoriteteve zyrtare shqiptare përkatëse. Nëse ndonjë nga këto kushte bie ndesh me ligjin në fuqi, ajo do të pushojë automatikisht të zbatohet pa prekur vlefshmërinë e kushteve të tjera. Gjykatat e qytetit të Tiranës janë kompetente për zgjidhjen e çdo mosmarrëveshjeje në këtë drejtim.
19. Dispozita të Tjera
19.1. Ju pranoni plotësisht dhe pajtoheni që këto Kushte, përfshirë Politikën e Privatësisë, përbëjnë marrëveshjen e plotë dhe ekskluzive midis nesh në lidhje me përdorimin e Dyqanit Online dhe pjesëmarrjen në procesin e blerjeve, duke anuluar çdo propozim, marrëveshje ose komunikim të mëparshëm. Ne rezervojmë të drejtën, sipas gjykimit tonë të vetëm, të modifikojmë këto Kushte në çdo kohë duke postuar ndryshimet në Dyqanin Online. Çdo ndryshim prodhon efekte ligjore që nga momenti i publikimit në Dyqanin Online. Këto kushte janë dhënë në anglisht. Asgjë në këto Kushte nuk duhet të interpretohet si krijim i ndonjë lloj partneriteti ose ndërmarrjeje të përbashkët midis nesh. Të drejtat dhe mjetet e parashikuara në këto Kushte nuk përjashtojnë asnjë të drejtë ose mjet tjetër të parashikuar nga ligji. Pavlefshmëria e pjesshme e kësaj Marrëveshjeje nuk do të invalidojë marrëveshjen në tërësinë e saj. Nëse ndonjë pjesë e kësaj Marrëveshjeje shpallet e pavlefshme ose e pazbatueshme nga një vendim gjyqësor ose nga një autoritet tjetër, pjesa tjetër e Marrëveshjes do të mbetet në fuqi. Çdo vonesë në ushtrimin e të drejtave nga palët (Kompania-konsumatori) nuk do të konsiderohet si heqje dorë ose dobësim i këtyre të drejtave, të cilat mund të ushtrohen në çdo moment të mëtejmë sipas gjykimit të arsyeshëm të përfituesit, për aq kohë sa periudha e preskrimit nuk ka skaduar. Kompania mund t’u transferojë të drejtat dhe detyrat e saj një pale të tretë pa miratimin tuaj (përveç rasteve të të dhënave personale – shih seksionin përkatës në Politikën e Privatësisë).
19.2. Për Klientët Jashtë Shqipërisë
Këto kushte zbatohen plotësisht. Megjithatë, ka disa dallime/veçori si më poshtë:
Transportuesit dorëzojnë paketat gjatë orarit normal të punës dhe mund të kërkojnë nënshkrim për marrjen, prandaj rekomandojmë që porosia të dorëzohet në një adresë pune dhe jo në shtëpi.
Çdo taksë doganore ngarkohet kur porosia arrin në vendin e destinacionit dhe duhet të paguhet nga marrësi i porosisë. Meqenëse tarifat doganore ndryshojnë shumë nga një vend në tjetrin, ju rekomandojmë të kontaktoni zyrën doganore lokale për më shumë informacion. Kur ka taksa doganore, kjo mund të ndikojë në kohën e dorëzimit të paketës suaj.
Ju informojmë se në rast festash kombëtare në vendin tuaj, dorëzimet me shumë mundësi nuk do të kryhen sipas orareve të zakonshme. Në këtë rast, ju lutemi të prisni që porosia juaj të arrijë ditën e ardhshme të punës.
20. Forca Madhore
Kompania nuk është përgjegjëse për çdo shkelje të këtyre kushteve për shkak të rrethanave të forcës madhore dhe për çdo vonesë të shkaktuar nga kushte jashtë kontrollit të saj, si p.sh. ngjarje ekstreme të motit, tërmete, përmbytje, zjarre, situata emergjente, fatkeqësi, greva brenda ose jashtë territorit shqiptar, luftëra, akte terrorizmi, dëmtime mekanike dhe në përgjithësi çdo incident që pengon ekzekutimin e duhur të porosive. Kompania do të ndërmarrë veprimet e nevojshme për të përmbushur detyrimet e saj brenda një kohe të arsyeshme. Nëse incidente të tilla zgjasin më shumë se 2 muaj, kjo marrëveshje mund të shkëputet nga çdo palë pa të drejtë pretendimi për dëmshpërblim.
21. Ndryshimi i Kushteve – Ndarja
Kompania rezervon të drejtën të modifikojë ose rinovojë kushtet dhe kushtet e shitjes në çdo kohë. Ju do t’i nënshtroheni kushteve të shitjes në fuqi në kohën kur vendosni porosinë për Produktet, përveç nëse ndonjë ndryshim në këto kushte kërkohet nga ligji ose nga një autoritet publik (në këtë rast, ndryshimi mund të zbatohet edhe për porositë e bëra më parë). Kompania merr përsipër të azhurnojë këtë tekst për çdo ndryshim ose shtesë të kushteve. Nëse ndonjë dispozitë e këtyre kushteve shpallet e pavlefshme, e pavlefshme ose që bën të pavlefshme, ajo do të pushojë automatikisht të jetë e vle